1 |
1157-ELTCONF5-FULL |
21st-Century Intercultural Understanding: A Comparative Analysis of Capital C/Small C Representations in Chinese and Iranian Senior High School EFL Textbooks |
Masoume Ahmadi، Nasser Sabourianzadeh، Pardis Dalirani، Zahra Karami Darabi |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
2 |
1119-ELTCONF5-FULL |
A Comparative Evaluation of English Textbooks at the Intermediate Level: A Student Perspective |
فاطمه زینالی، زهرا واحدی، سعیده محمدی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
3 |
1055-ELTCONF5-FULL |
A Comparative Study of English Language Teachers’ Internship in Iran and Turkey: Similarities, Differences, and Challenges |
محمدرضا خدادوست، فاطمه فرامرزی کهنه شهری |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
4 |
1192-ELTCONF5 (R1)-FULL |
A comparative study on students and teachers’ attitudes towards CALL in public schools versus private language institutes in Iran |
فاطمه عزیز محمدی، معصومه خداداد |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
5 |
1172-ELTCONF5-FULL |
A Content Analysis of Gender Stereotyping in Prospect 2 Books, Taught in Iranian Secondary Schools: A Collaborative Action Research |
زهرا علی زاده، مریم سادات موسوی، فاطمه هاشمی، مبینا لموچی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
6 |
1129-ELTCONF5-FULL |
A gendered lens on investigating teacher language awareness of Iranian EFL school teachers |
زهرا حسامی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
7 |
1004-ELTCONF5-FULL (R2) |
An Evaluation of Sociolinguistic Features of the Vision series Based on Teachers' and Students' Perceptions |
محمد علی اکبری، پوریا برزن |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
8 |
1189-ELTCONF5-FULL |
An Exploration of the Reasons for High language Proficiency in “Self-Taught” English learners: A collaborative Qualitative Case Study of Factors, Strategies, and Materials |
بیتا مشایخی، Fateme Anvari، Zahra Ahamdian، Zahra Baghdadi |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
9 |
1017-ELTCONF5 (R1)-FULL |
A Poststructuralist Feminist Reading of Adrienne Rich’s “Diving into the Wreck” Based on Julia Kristeva’s Theory of the Semiotic |
محمد غفاری، مریم بیات |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
10 |
1084-ELTCONF5-FULL (R1) |
Are the ELT Student Teachers Competent in Technological Pedagogical Content Knowledge? A Case Study of Semnan Farhangian University |
نفیسه صالحی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
11 |
1128-ELTCONF5-FULL (R1) |
A Systematic Review of Teachers’ Professional Development Resources |
نازنین صادق، علیرضا کربلایی |
پذیرفته شده مشروط برای ارائه به صورت پوستر |
12 |
1145-ELTCONF5-FULL |
Autonomous Language Learning in the Iranian EFL Context: Teachers’ Perceptions |
آزاده آخوندزاده |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
13 |
1013-ELTCONF5-FULL (R1) |
Bibliography of English language learning using Vosviewer (using direct scientific data): 1998-2022 |
امیر کریمی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
14 |
1067-ELTCONF5-FULL |
Brainstorming in First and foreign Language: Which One Will Improve Iranian EFL Learner’s Reading Comprehension Skills |
مهدی عباس وندی، معصومه رسولی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
15 |
1177-ELTCONF5-FULL |
Causes of Boredom in General English Classes in the EFL Context: A Case of Traditional Face-to-Face Classes |
مایده قوام نیا، عاطفه قوام نیا |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
16 |
1003-ELTCONF5-FULL |
Challenges of Implementing Democratic Assessment in EFL Contexts: Teachers' Views in Focus |
علیرضا ملکی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
17 |
1149-ELTCONF5-FULL |
Comparing the effectiveness of Watching English Learning Animations on Vocabulary Learning by Iranian Impulsive vs. Reflective Elementary EFL Learners |
آرزو تیموری، محمود نبی لو، پونه مرادی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
18 |
1005-ELTCONF5 (R1)-FULL |
Critical Analysis of IELTS and TOEFL Test Items Based on Bloom's Taxonomy: Teaching for the Test |
مهدی عباس وندی، معصومه رسولی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
19 |
1012-ELTCONF5 (R1)-FULL |
Cultivating Expertise: Harnessing Metacognitive Strategies for Profound Foreign Language Learning |
آناهیتا بردبار، علی بردیده |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
20 |
1176-ELTCONF5-FULL |
Cultivating Students’ Language Skills and Creative Thinking through Literature |
فرانک کاکانائینی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
21 |
1178-ELTCONF5-FULL |
EFL Teachers’ Perceived Motivational Climate: Scale Development, Validation, and a Structural Model |
منیره نوروزی، پروانه شایستهفر |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
22 |
1161-ELTCONF5-FULL (R1) |
Empowering EFL students' critical thinking as a creative process through MALL |
سامان خاک سفیدی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
23 |
1133-ELTCONF5-FULL (R2) |
English as a Foreign Language Learners’ and Teachers’ Perceptions toward E-Portfolio-Based Writing Courses |
Zahra Aghazadeh، Leila Elmi |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
24 |
1137-ELTCONF5-FULL |
English language teaching in Iran: A GTM version of CLT? |
حسن طرلانی، Fatemeh Mohammadi |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
25 |
1095-ELTCONF5-FULL (R1) |
Examining the Vision Series on How the Iranian High School Students Reflect on Language Learning Needs |
محمدصادق مظاهری، امیرحسین حسن وند قوجه بیگلو، علیرضا غرةالحمید |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
26 |
1118-ELTCONF5-FULL |
Exploring Changes in Career and Academic Motivation among Farhangian University TEFL Students during their Enrollment Period |
فاطمه عزیزی، سارا قاسمی، فاطمه لک |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
27 |
1190-ELTCONF5-FULL |
Exploring EFL Learners’ Peer Feedback Dynamics Using Patterns of Pair Interaction: Written Discourse in Focus |
احمدرضا جمشیدی پور، سعیده امزائی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
28 |
1140-ELTCONF5-FULL |
Exploring the Relationship between Psychotypology and the Acquisition of English Adjective Properties by Iranian Bilingual EFL Learners |
Maryam Ghezlou |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
29 |
1123-ELTCONF5-FULL (R3) |
Factors contributing to Job Satisfaction and Burnout among Novice EFL Teachers in Private Institutes and Public Schools |
امیرمحمد عالیشان، حسین نویدی نیا |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
30 |
1034-ELTCONF5-FULL |
Flipped Classroom Model in Reading Comprehension classes |
محمد حسین درخشانی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
31 |
1022-ELTCONF5 (R1)-FULL |
From the Perception to the Implementation of Culturally Responsive Teaching of an Elementary School Teacher |
کتایون حمیدی زاده |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
32 |
1027-ELTCONF5-FULL (R2) |
From Tradition to Transformation: A Critical Content Evaluation of Iranian High-School English Textbooks |
ابوطالب ایرانمهر، حسین داوری |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
33 |
1164-ELTCONF5-FULL |
Identifying The Challenges and Solutions for The Development of Technological Pedagogical Content Knowledge of English Language Teachers |
پریسا حیدری، ژیلا حیدری نقد علی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
34 |
1032-ELTCONF5-FULL |
INFLUENTIAL FACTORS OF MOTIVATIONS FOR AND PERCEPTIONS OF TEACHING AMONG TEACHER STUDENTS: COMPARATIVE BETWEEN TEFL AND EDUCATION STUDENTS |
محمد زینلی |
پذیرفته شده مشروط برای ارائه به صورت پوستر |
35 |
1165-ELTCONF5-FULL (R2) |
Innovation within the EFL Classroom: Impacts of Flipped Classroom Method on Iranian high school students’ achievement in reading learning during COVID-19 pandemic |
ویدا احمدی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
36 |
1071-ELTCONF5-FULL (R1) |
Integrating MS Word into an EFL pre-service setting to enhance students’ academic writing: A qualitative study |
عظیمه تکریمی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
37 |
1087-ELTCONF5-FULL |
Investigating needs of Iranian law students to learn English: A focus on educational level and gender |
علی شفقتیان، مهرک رحیمی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
38 |
1068-ELTCONF5-FULL |
Investigating the Educational Goals of Senior High school English Language Textbooks Based on the Proposed Criteria of the Fundamental Transformation of Education Document(FTED) |
کیان کرمی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
39 |
1193-ELTCONF5-FULL (R1) |
Iranian High School ELT Textbooks: A Checklist-Based Evaluative Review by Eclectic Global Standards |
Fatemeh Noori، Zahra Firoozi، Sepideh Ghiasvand، Fatemeh Frouzandeh، Elmira Shahbazi |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
40 |
1198-ELTCONF5-FULL (R1) |
Iranian High-school English Teachers’ Perceptions of Pedagogical Knowledge on Effective English Teaching |
zahra shareghi |
پذیرش چکیده برای چاپ در Book of Abstracts - عدم پذیرش مقاله کامل |
41 |
1100-ELTCONF5-FULL |
Language Assessment Literacy Instruction: Inquiry-Based Vs Expository Instructional Approaches Among Student Teachers |
محمد خجسته مهر، مجتبی محمدی، حسام الدین قنبر |
پذیرش چکیده برای چاپ در Book of Abstracts - عدم پذیرش مقاله کامل |
42 |
1042-ELTCONF5-FULL |
Language Learning and the Deployment of Cultural Elements in Literary Work |
سعید رحیمی پور |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
43 |
1025-ELTCONF5-FULL |
“Meaning Not to Be Set Down”: An Ecocritical Reading of the Nature / Culture Binary in R. S. Thomas’s “The Meeting” |
محمد غفاری، سپیده واعظ |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
44 |
1097-ELTCONF5 (R1)-FULL |
Metaphor and its Application in Language Teaching and Learning |
آرزو عاشوری توتکابنی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
45 |
1120-ELTCONF5-FULL |
Most Artistically Caged: Critiquing Capitalist and Imperialist Systems in Vladimir Nabokov’s Pale Fire from a Marxist Perspective |
فاطمه بهبهانی، مهسا هاشمی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
46 |
1031-ELTCONF5-FULL |
On the Relationship among Critical Thinking Skills, Creative Thinking Skills, and Language Learning Strategy Use of Iranian EFL Learners, with a Focus on Language Proficiency Levels |
محمد زینلی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
47 |
1076-ELTCONF5-FULL |
On the Relationship between Iranian High School EFL Teachers’ Self-Efficacy Types and Classroom Management Styles across Gender |
Zahra Aghazadeh، Maryam Soleimani |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
48 |
1033-ELTCONF5-FULL |
Pedagogical Reasoning for Online Decisions: Case of Novice EFL High School Teachers |
مژگان سلیمانی آقچای |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
49 |
1150-ELTCONF5-FULL (R1) |
Qualitative and quantitative analyses of pre-service teachers’ TPACK development: An Iranian experience |
حسن طرلانی، Abdolhossein Heydari، زهرا واحدی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
50 |
1057-ELTCONF5-FULL |
Repair Sequences in Iranian EFL Learners’ Interactions: A case of Azad University Translation Students |
علی همتی، Nouzar Qeisari |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
51 |
1028-ELTCONF5 (R1)-FULL |
SWOT Analysis of English Online Teaching in Iran During Covid-19 Pandemic: The Cases of High Schools and Language Institutes |
میثم مقدم، رسول حاجی زاده، فرهاد بازیاری |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
52 |
1163-ELTCONF5-FULL (R1) |
Textbook Evaluation: A Case Study of Iranian ELT Instructors’ Perceptions |
نیلوفر صدرائی، فاطمه موسوی، نسترن علیزاده، کوثر مهرقاسمی، زهرا طیبی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
53 |
1117-ELTCONF5-FULL (R2) |
The Current Issues in SLTE: An SCT Perspective |
عبدالمجید نظری، مبینا نظری |
پذیرش چکیده برای چاپ در Book of Abstracts - عدم پذیرش مقاله کامل |
54 |
1138-ELTCONF5-FULL |
The Effectiveness of Using Technology in Teaching English by exploring its impact on language learning, student motivation, and enrichment opportunities |
Malek Panahi، Sarina Faryadi |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
55 |
1170-ELTCONF5-FULL |
The Effect of Applying Meta-cognitive Strategies and Incorporating Collective Peer Scaffolding on Iranian EFL Learners’ Writing Skill |
افسانه مطلبی مقدم |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
56 |
1029-ELTCONF5-FULL |
The effect of gamification on students' English language learning |
زینب قاسم لو |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
57 |
1143-ELTCONF5-FULL (R1) |
The effect of teacher motivational strategies on EFL students' self -esteem |
گلناز پیوندی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
58 |
1126-ELTCONF5-FULL |
The Effect of Teaching Critical Thinking Intervention on Enhancing the Level of Critical Thinking among In-Service EFL Teachers |
علیرضا کربلایی، نازنین صادق |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
59 |
1180-ELTCONF5-FULL |
The effect of using different strategies and techniques on managing multilevel and mixed level EFL classrooms (Case study: EFL classes in Sanandaj, Iran) |
Malek Panahi، Neda Zarei، Sarina Faryadi، Maede Mafi |
پذیرش چکیده برای چاپ در Book of Abstracts - عدم پذیرش مقاله کامل |
60 |
1002-ELTCONF5-FULL (R2) |
The Effect of Using Digital Storytelling (DST) on Intermediate EFL Learners’ Reading Comprehension in English and Their Motivation |
masoumeh gholami chokalaee، Aram Reza Sadeghi Beniss |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
61 |
1144-ELTCONF5-FULL |
The Effects of Three Types of Flipped Learning through Shad Application on EFL Learners’ Lexical and Grammatical Achievement |
محمود نبی لو، عباسعلی زارعی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
62 |
1174-ELTCONF5-FULL (R2) |
The Effect(s) of Using Light Background Instrumental Music on Teacher- Students' Outputs in Online Classes |
شراره سادات سرسرابی، تابان نامور |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
63 |
1081-ELTCONF5-FULL (R2) |
The Effects of Using Podcasts on Listening Comprehension of Iranian High School English Foreign Language Learners |
فریبا احمدی، مهران داوری بینا |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
64 |
1070-ELTCONF5-FULL |
The Impact Of Target Cultural Activities Vs Localized Cultural Activities On Motivation Of Foreign Language Intermediate Learners |
کیهان طغرائی سمیرمی |
پذیرش چکیده برای چاپ در Book of Abstracts - عدم پذیرش مقاله کامل |
65 |
1158-ELTCONF5-FULL (R1) |
The Impact of Visual Aids on ELT Learners’ Motivation "Bridging Theory and Practice in 8th Grade English Language Learning at Tadbir Junior High School (Markazi Province, Iran, 2023)" |
امیررضا صابریان، امیررضا زمانی، محمد مهدی فریس آبادی، محمدمهدی سلطانیان |
پذیرش چکیده برای چاپ در Book of Abstracts - عدم پذیرش مقاله کامل |
66 |
1162-ELTCONF5-FULL |
The Influence of Online Instruction of Vocabulary Learning Strategies on Iranian EFL Elementary Learners’ Vocabulary Knowledge across Intuitive-Sensing Personality Types |
مریم شاهرخی شهرکی، مریم هوشیاران |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
67 |
1115-ELTCONF5-FULL |
THE PERSPECTIVES OF IRANIAN EFL STUDENTS AND ENGLISH TEACHERS TOWARDS PROSPECT SERIES |
ساحل شکری، صبا بخشی، تینا خسروی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
68 |
1048-ELTCONF5-FULL (R1) |
The Professional Development of In-Service EFL Teachers through Guided Academic Discussions |
پرویز احمدی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
69 |
1101-ELTCONF5-FULL (R2) |
The Reasons and Motivations of Iranian English Teachers Who Chose to Teach English as Their Career |
علی خوش لهجه صادق، طاهره مظفری |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
70 |
1191-ELTCONF5-FULL |
The relation of self-esteem with English achievement at different levels of English proficiency in Iranian EFL context |
معصومه خداداد، فاطمه عزیز محمدی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
71 |
1154-ELTCONF5-FULL |
The Role of Azeri L1 and Persian L2 on the L3 Acquisition of English Attributive Adjectives by Iranian Bilingual Learners across proficiency levels |
Maryam Ghezlou |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
72 |
1082-ELTCONF5-FULL (R1) |
The Role of Podcast in Improving Listening for Gist and Listening for Details |
رقیه زارعی، فاطمه تکلو |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
73 |
1195-ELTCONF5-FULL |
To have or not to have Choice in Writing Topics and Positions |
بهاره زمانی علویجه، مهران معماری |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
74 |
1011-ELTCONF5-FULL |
Unveiling the Power Dynamics: A Comprehensive Analysis of Critical Discourse Analysis |
آناهیتا بردبار، علی بردیده |
پذیرش چکیده برای چاپ در Book of Abstracts - عدم پذیرش مقاله کامل |
75 |
1166-ELTCONF5-FULL |
What Is Meant by Materials Sanitization and How Sanitized Are Iranian ELT Materials? |
علیرضا راستی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
76 |
1110-ELTCONF5-FULL (R2) |
آسیب شناسی آموزش درس زبان انگلیسی در مدارس ایران |
ساسان داوری اصل |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
77 |
1146-ELTCONF5-FULL (R1) |
آسیب شناسی زبان آموزی در مدارس مقطع متوسطه دوم ایران |
سینا حیدری |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
78 |
1073-ELTCONF5-FULL |
آموزش زبان انگلیسی با رویکرد مفاهیم دینی Teaching English with the approach of religious concepts |
سیده نیلوفر نبوی زاده، زهرا اسکندری |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
79 |
1000-ELTCONF5-FULL |
اجزای رفتاری، نگرشی، و عقلانی در توسعه حرفهای معلمان زبان انگلیسی |
عباس زارعی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
80 |
1021-ELTCONF5-FULL |
ارزشیابی محتوای کتابهای زبان انگلیسی دوره اول متوسطه از منظر دبیران زبان |
کتایون حمیدی زاده |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
81 |
1015-ELTCONF5-FULL |
استفاده از هوش مصنوعی به عنوان دستیار معلم در آموزش زبان انگلیسی |
محمدمهدی نامی، فرهاد علی پور |
پذیرش چکیده برای چاپ در Book of Abstracts - عدم پذیرش مقاله کامل |
82 |
1051-ELTCONF5-FULL |
استفاده از هوش مصنوعی در آموزش زبان انگلیسی: تطبیق محتوای درسی با دانش فرهنگی-تربیتی براساس ترجیحات یادگیرنده در سیستمهای آموزش الکترونیکی |
منصوره دلارامی فر، طیبه سرگزی مقدم |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
83 |
1102-ELTCONF5-FULL (R1) |
بررسی تطبیقی دوره کارورزی دانشگاه فرهنگیان(ایران) و مراکز تربیت معلم فنلاند |
عطیه ملک زاده، سمیه کاظمی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
84 |
1106-ELTCONF5-FULL (R1) |
بررسی چالشهای آموزش زبان انگلیسی در مقاطع کاردانی و کارشناسی رشتههای فنی و حرفهای شهر اراک بر اساس مدل وین شتین و فانتینی |
فهیمه فرازمند |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
85 |
1047-ELTCONF5-FULL |
بررسی رابطه بین تجربیات قبلی زبانآموزی دانشجو معلمان و انگیزه آنها برای انتخاب حرفه معلمی |
Abolfazl Khodamoradi، Mojtaba Maghsoudi |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
86 |
1030-ELTCONF5-FULL |
بررسی روشهای تدریس فعال برای درس زبان انگلیسی دوره متوسطه |
مرتضی بازدار قمچی قیه، سارا حسین زاده |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
87 |
1175-ELTCONF5-FULL (R1) |
بررسی شیوه ی آموزشی هیبرید دانشگاه تربیت معلم حرفه ای جمک فنلاند :الگویی برای آموزش زبان |
شراره سادات سرسرابی، زینب سازگار |
پذیرش چکیده برای چاپ در Book of Abstracts - عدم پذیرش مقاله کامل |
88 |
1105-ELTCONF5-FULL |
بررسی محتوای عناصر فرهنگی کتاب های وارداتی آموزش زبان انگلیسی در ایران بر پایه تحلیل گفتمان انتقادی |
زهره بهرامی، داود مدنی |
پذیرفته شده مشروط برای ارائه به صورت پوستر |
89 |
1156-ELTCONF5-FULL |
بررسی مقایسهای کتاب درسی زبان انگلیسی مدارس ایران از منظر فرهنگ؛ مطالعه موردی Ptospect3 |
فرینا شماعی، هدیه افلاکیان، فاطمه جلالی، کیمیا آذری آرانی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
90 |
1026-ELTCONF5-FULL |
تاثیر برنامه Nearpod بر میزان یادگیری واژگان زبان آموزان ایرانی |
آرزو کریمی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
91 |
1183-ELTCONF5-FULL (R4) |
تاثیر فناوری ارتباطات و اطلاعات در مقایسه با روش سنتی بر آموزش درس زبان انگلیسی دانش آموزان دختر دوره متوسطه اول شهرستان زابل |
انسیه قریب، مهدیه قریب |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
92 |
1056-ELTCONF5 (R1)-FULL |
تاثیر معلم محور زبان دوم برای پیشرفت مهارت شینداری زبان آموزان ایرانی زبان دوم |
مینا یزدان پرست |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
93 |
1139-ELTCONF5-FULL (R1) |
تحلیل گفتمانی شکایت نامههای نوشته شده توسط سخنوران بومی |
مریم زارعی |
پذیرش چکیده برای چاپ در Book of Abstracts - عدم پذیرش مقاله کامل |
94 |
1054-ELTCONF5-FULL |
تحلیل محتوای کتابهای زبان انگلیسی دوره اول متوسطه بر اساس فرمول خوانایی Fog |
کتایون حمیدی زاده، امیرحسین ابراهیمی، ابوالفضل چزانی شراهی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
95 |
1104-ELTCONF5-FULL |
دلایل عدم موفقیت بومی سازان کتاب های آموزش زبان انگلیسی در ایران بر پایه تحلیل گفتمان انتقادی |
زهره بهرامی، داود مدنی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
96 |
1135-ELTCONF5-FULL |
سنجش عملکرد در زبان انگلیسی |
مهنوش سیفی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
97 |
1085-ELTCONF5-FULL |
عوامل پنهان: کاوش در فاکتورهای غیر آکادمیک در نمره دهی کلاسی معلمان زبان انگلیسی مدارس متوسطه در ایران |
مجید نوروزی، ابوالفضل خدامرادی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
98 |
1077-ELTCONF5-FULL (R1) |
مطالعه شناختی استعاره مفهومی در بین دانش آموزان متوسطه دوم |
علی رستمپور |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
99 |
1008-ELTCONF5-FULL |
نقش شوخطبعی در کاهش اضطراب یادگیری زبان انگلیسی |
جواد ولیزاده |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
100 |
1113-ELTCONF5-FULL |
واکاوی دانش محتوای تربیتی فناورانه (TPACK) معلمان در آموزش زبان انگلیسی (روش مطالعه: مروری نظاممند) |
سیدمحمد سیدکلان، دیار مظهرپور |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
101 |
1173-ELTCONF5-FULL |
واکاوی درس زبان انگلیسی دوره متوسطه بر اساس عناصر برنامه درسی پنهان |
امیر نهاوندی تکاب |
پذیرش چکیده برای چاپ در Book of Abstracts - عدم پذیرش مقاله کامل |