کد مقاله عنوان مقاله نویسندگان وضعیت
1 1157-ELTCONF5-FULL 21st-Century Intercultural Understanding: A Comparative Analysis of Capital C/Small C Representations in Chinese and Iranian Senior High School EFL Textbooks Masoume Ahmadi، Nasser Sabourianzadeh، Pardis Dalirani، Zahra Karami Darabi پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
2 1119-ELTCONF5-FULL A Comparative Evaluation of English Textbooks at the Intermediate Level: A Student Perspective فاطمه زینالی، زهرا واحدی، سعیده محمدی پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
3 1055-ELTCONF5-FULL A Comparative Study of English Language Teachers’ Internship in Iran and Turkey: Similarities, Differences, and Challenges محمدرضا خدادوست، فاطمه فرامرزی کهنه شهری پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
4 1192-ELTCONF5 (R1)-FULL A comparative study on students and teachers’ attitudes towards CALL in public schools versus private language institutes in Iran فاطمه عزیز محمدی، معصومه خداداد پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
5 1172-ELTCONF5-FULL A Content Analysis of Gender Stereotyping in Prospect 2 Books, Taught in Iranian Secondary Schools: A Collaborative Action Research زهرا علی زاده، مریم سادات موسوی، فاطمه هاشمی، مبینا لموچی پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
6 1129-ELTCONF5-FULL A gendered lens on investigating teacher language awareness of Iranian EFL school teachers زهرا حسامی پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
7 1004-ELTCONF5-FULL (R2) An Evaluation of Sociolinguistic Features of the Vision series Based on Teachers' and Students' Perceptions محمد علی اکبری، پوریا برزن پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
8 1189-ELTCONF5-FULL An Exploration of the Reasons for High language Proficiency in “Self-Taught” English learners: A collaborative Qualitative Case Study of Factors, Strategies, and Materials بیتا مشایخی، Fateme Anvari، Zahra Ahamdian، Zahra Baghdadi پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
9 1017-ELTCONF5 (R1)-FULL A Poststructuralist Feminist Reading of Adrienne Rich’s “Diving into the Wreck” Based on Julia Kristeva’s Theory of the Semiotic محمد غفاری، مریم بیات پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
10 1084-ELTCONF5-FULL (R1) Are the ELT Student Teachers Competent in Technological Pedagogical Content Knowledge? A Case Study of Semnan Farhangian University نفیسه صالحی پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
11 1128-ELTCONF5-FULL (R1) A Systematic Review of Teachers’ Professional Development Resources نازنین صادق، علیرضا کربلایی پذیرفته شده مشروط برای ارائه به صورت پوستر
12 1145-ELTCONF5-FULL Autonomous Language Learning in the Iranian EFL Context: Teachers’ Perceptions آزاده آخوندزاده پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
13 1013-ELTCONF5-FULL (R1) Bibliography of English language learning using Vosviewer (using direct scientific data): 1998-2022 امیر کریمی پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
14 1067-ELTCONF5-FULL Brainstorming in First and foreign Language: Which One Will Improve Iranian EFL Learner’s Reading Comprehension Skills مهدی عباس وندی، معصومه رسولی پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
15 1177-ELTCONF5-FULL Causes of Boredom in General English Classes in the EFL Context: A Case of Traditional Face-to-Face Classes مایده قوام نیا، عاطفه قوام نیا پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
16 1003-ELTCONF5-FULL Challenges of Implementing Democratic Assessment in EFL Contexts: Teachers' Views in Focus علیرضا ملکی پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
17 1149-ELTCONF5-FULL Comparing the effectiveness of Watching English Learning Animations on Vocabulary Learning by Iranian Impulsive vs. Reflective Elementary EFL Learners آرزو تیموری، محمود نبی لو، پونه مرادی پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
18 1005-ELTCONF5 (R1)-FULL Critical Analysis of IELTS and TOEFL Test Items Based on Bloom's Taxonomy: Teaching for the Test مهدی عباس وندی، معصومه رسولی پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
19 1012-ELTCONF5 (R1)-FULL Cultivating Expertise: Harnessing Metacognitive Strategies for Profound Foreign Language Learning آناهیتا بردبار، علی بردیده پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
20 1176-ELTCONF5-FULL Cultivating Students’ Language Skills and Creative Thinking through Literature فرانک کاکانائینی پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
21 1178-ELTCONF5-FULL EFL Teachers’ Perceived Motivational Climate: Scale Development, Validation, and a Structural Model منیره نوروزی، پروانه شایسته‌فر پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
22 1161-ELTCONF5-FULL (R1) Empowering EFL students' critical thinking as a creative process through MALL سامان خاک سفیدی پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
23 1133-ELTCONF5-FULL (R2) English as a Foreign Language Learners’ and Teachers’ Perceptions toward E-Portfolio-Based Writing Courses Zahra Aghazadeh، Leila Elmi پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
24 1137-ELTCONF5-FULL English language teaching in Iran: A GTM version of CLT? حسن طرلانی، Fatemeh Mohammadi پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
25 1095-ELTCONF5-FULL (R1) Examining the Vision Series on How the Iranian High School Students Reflect on Language Learning Needs محمدصادق مظاهری، امیرحسین حسن وند قوجه بیگلو، علیرضا غرةالحمید پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
26 1118-ELTCONF5-FULL Exploring Changes in Career and Academic Motivation among Farhangian University TEFL Students during their Enrollment Period فاطمه عزیزی، سارا قاسمی، فاطمه لک پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
27 1190-ELTCONF5-FULL Exploring EFL Learners’ Peer Feedback Dynamics Using Patterns of Pair Interaction: Written Discourse in Focus احمدرضا جمشیدی پور، سعیده امزائی پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
28 1140-ELTCONF5-FULL Exploring the Relationship between Psychotypology and the Acquisition of English Adjective Properties by Iranian Bilingual EFL Learners Maryam Ghezlou پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
29 1123-ELTCONF5-FULL (R3) Factors contributing to Job Satisfaction and Burnout among Novice EFL Teachers in Private Institutes and Public Schools امیرمحمد عالیشان، حسین نویدی نیا پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
30 1034-ELTCONF5-FULL Flipped Classroom Model in Reading Comprehension classes محمد حسین درخشانی پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
31 1022-ELTCONF5 (R1)-FULL From the Perception to the Implementation of Culturally Responsive Teaching of an Elementary School Teacher کتایون حمیدی زاده پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
32 1027-ELTCONF5-FULL (R2) From Tradition to Transformation: A Critical Content Evaluation of Iranian High-School English Textbooks ابوطالب ایرانمهر، حسین داوری پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
33 1164-ELTCONF5-FULL Identifying The Challenges and Solutions for The Development of Technological Pedagogical Content Knowledge of English Language Teachers پریسا حیدری، ژیلا حیدری نقد علی پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
34 1032-ELTCONF5-FULL INFLUENTIAL FACTORS OF MOTIVATIONS FOR AND PERCEPTIONS OF TEACHING AMONG TEACHER STUDENTS: COMPARATIVE BETWEEN TEFL AND EDUCATION STUDENTS محمد زینلی پذیرفته شده مشروط برای ارائه به صورت پوستر
35 1165-ELTCONF5-FULL (R2) Innovation within the EFL Classroom: Impacts of Flipped Classroom Method on Iranian high school students’ achievement in reading learning during COVID-19 pandemic ویدا احمدی پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
36 1071-ELTCONF5-FULL (R1) Integrating MS Word into an EFL pre-service setting to enhance students’ academic writing: A qualitative study عظیمه تکریمی پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
37 1087-ELTCONF5-FULL Investigating needs of Iranian law students to learn English: A focus on educational level and gender علی شفقتیان، مهرک رحیمی پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
38 1068-ELTCONF5-FULL Investigating the Educational Goals of Senior High school English Language Textbooks Based on the Proposed Criteria of the Fundamental Transformation of Education Document(FTED) کیان کرمی پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
39 1193-ELTCONF5-FULL (R1) Iranian High School ELT Textbooks: A Checklist-Based Evaluative Review by Eclectic Global Standards Fatemeh Noori، Zahra Firoozi، Sepideh Ghiasvand، Fatemeh Frouzandeh، Elmira Shahbazi پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
40 1198-ELTCONF5-FULL (R1) Iranian High-school English Teachers’ Perceptions of Pedagogical Knowledge on Effective English Teaching zahra shareghi پذیرش چکیده برای چاپ در Book of Abstracts - عدم پذیرش مقاله کامل
41 1100-ELTCONF5-FULL Language Assessment Literacy Instruction: Inquiry-Based Vs Expository Instructional Approaches Among Student Teachers محمد خجسته مهر، مجتبی محمدی، حسام الدین قنبر پذیرش چکیده برای چاپ در Book of Abstracts - عدم پذیرش مقاله کامل
42 1042-ELTCONF5-FULL Language Learning and the Deployment of Cultural Elements in Literary Work سعید رحیمی پور پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
43 1025-ELTCONF5-FULL “Meaning Not to Be Set Down”: An Ecocritical Reading of the Nature / Culture Binary in R. S. Thomas’s “The Meeting” محمد غفاری، سپیده واعظ پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
44 1097-ELTCONF5 (R1)-FULL Metaphor and its Application in Language Teaching and Learning آرزو عاشوری توتکابنی پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
45 1120-ELTCONF5-FULL Most Artistically Caged: Critiquing Capitalist and Imperialist Systems in Vladimir Nabokov’s Pale Fire from a Marxist Perspective فاطمه بهبهانی، مهسا هاشمی پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
46 1031-ELTCONF5-FULL On the Relationship among Critical Thinking Skills, Creative Thinking Skills, and Language Learning Strategy Use of Iranian EFL Learners, with a Focus on Language Proficiency Levels محمد زینلی پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
47 1076-ELTCONF5-FULL On the Relationship between Iranian High School EFL Teachers’ Self-Efficacy Types and Classroom Management Styles across Gender Zahra Aghazadeh، Maryam Soleimani پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
48 1033-ELTCONF5-FULL Pedagogical Reasoning for Online Decisions: Case of Novice EFL High School Teachers مژگان سلیمانی آقچای پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
49 1150-ELTCONF5-FULL (R1) Qualitative and quantitative analyses of pre-service teachers’ TPACK development: An Iranian experience حسن طرلانی، Abdolhossein Heydari، زهرا واحدی پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
50 1057-ELTCONF5-FULL Repair Sequences in Iranian EFL Learners’ Interactions: A case of Azad University Translation Students علی همتی، Nouzar Qeisari پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
51 1028-ELTCONF5 (R1)-FULL SWOT Analysis of English Online Teaching in Iran During Covid-19 Pandemic: The Cases of High Schools and Language Institutes میثم مقدم، رسول حاجی زاده، فرهاد بازیاری پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
52 1163-ELTCONF5-FULL (R1) Textbook Evaluation: A Case Study of Iranian ELT Instructors’ Perceptions نیلوفر صدرائی، فاطمه موسوی، نسترن علیزاده، کوثر مهرقاسمی، زهرا طیبی پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
53 1117-ELTCONF5-FULL (R2) The Current Issues in SLTE: An SCT Perspective عبدالمجید نظری، مبینا نظری پذیرش چکیده برای چاپ در Book of Abstracts - عدم پذیرش مقاله کامل
54 1138-ELTCONF5-FULL The Effectiveness of Using Technology in Teaching English by exploring its impact on language learning, student motivation, and enrichment opportunities Malek Panahi، Sarina Faryadi پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
55 1170-ELTCONF5-FULL The Effect of Applying Meta-cognitive Strategies and Incorporating Collective Peer Scaffolding on Iranian EFL Learners’ Writing Skill افسانه مطلبی مقدم پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
56 1029-ELTCONF5-FULL The effect of gamification on students' English language learning زینب قاسم لو پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
57 1143-ELTCONF5-FULL (R1) The effect of teacher motivational strategies on EFL students' self -esteem گلناز پیوندی پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
58 1126-ELTCONF5-FULL The Effect of Teaching Critical Thinking Intervention on Enhancing the Level of Critical Thinking among In-Service EFL Teachers علیرضا کربلایی، نازنین صادق پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
59 1180-ELTCONF5-FULL The effect of using different strategies and techniques on managing multilevel and mixed level EFL classrooms (Case study: EFL classes in Sanandaj, Iran) Malek Panahi، Neda Zarei، Sarina Faryadi، Maede Mafi پذیرش چکیده برای چاپ در Book of Abstracts - عدم پذیرش مقاله کامل
60 1002-ELTCONF5-FULL (R2) The Effect of Using Digital Storytelling (DST) on Intermediate EFL Learners’ Reading Comprehension in English and Their Motivation masoumeh gholami chokalaee، Aram Reza Sadeghi Beniss پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
61 1144-ELTCONF5-FULL The Effects of Three Types of Flipped Learning through Shad Application on EFL Learners’ Lexical and Grammatical Achievement محمود نبی لو، عباسعلی زارعی پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
62 1174-ELTCONF5-FULL (R2) The Effect(s) of Using Light Background Instrumental Music on Teacher- Students' Outputs in Online Classes شراره سادات سرسرابی، تابان نامور پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
63 1081-ELTCONF5-FULL (R2) The Effects of Using Podcasts on Listening Comprehension of Iranian High School English Foreign Language Learners فریبا احمدی، مهران داوری بینا پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
64 1070-ELTCONF5-FULL The Impact Of Target Cultural Activities Vs Localized Cultural Activities On Motivation Of Foreign Language Intermediate Learners کیهان طغرائی سمیرمی پذیرش چکیده برای چاپ در Book of Abstracts - عدم پذیرش مقاله کامل
65 1158-ELTCONF5-FULL (R1) The Impact of Visual Aids on ELT Learners’ Motivation "Bridging Theory and Practice in 8th Grade English Language Learning at Tadbir Junior High School (Markazi Province, Iran, 2023)" امیررضا صابریان، امیررضا زمانی، محمد مهدی فریس آبادی، محمدمهدی سلطانیان پذیرش چکیده برای چاپ در Book of Abstracts - عدم پذیرش مقاله کامل
66 1162-ELTCONF5-FULL The Influence of Online Instruction of Vocabulary Learning Strategies on Iranian EFL Elementary Learners’ Vocabulary Knowledge across Intuitive-Sensing Personality Types مریم شاهرخی شهرکی، مریم هوشیاران پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
67 1115-ELTCONF5-FULL THE PERSPECTIVES OF IRANIAN EFL STUDENTS AND ENGLISH TEACHERS TOWARDS PROSPECT SERIES ساحل شکری، صبا بخشی، تینا خسروی پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
68 1048-ELTCONF5-FULL (R1) The Professional Development of In-Service EFL Teachers through Guided Academic Discussions پرویز احمدی پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
69 1101-ELTCONF5-FULL (R2) The Reasons and Motivations of Iranian English Teachers Who Chose to Teach English as Their Career علی خوش لهجه صادق، طاهره مظفری پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
70 1191-ELTCONF5-FULL The relation of self-esteem with English achievement at different levels of English proficiency in Iranian EFL context معصومه خداداد، فاطمه عزیز محمدی پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
71 1154-ELTCONF5-FULL The Role of Azeri L1 and Persian L2 on the L3 Acquisition of English Attributive Adjectives by Iranian Bilingual Learners across proficiency levels Maryam Ghezlou پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
72 1082-ELTCONF5-FULL (R1) The Role of Podcast in Improving Listening for Gist and Listening for Details رقیه زارعی، فاطمه تکلو پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
73 1195-ELTCONF5-FULL To have or not to have Choice in Writing Topics and Positions بهاره زمانی علویجه، مهران معماری پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
74 1011-ELTCONF5-FULL Unveiling the Power Dynamics: A Comprehensive Analysis of Critical Discourse Analysis آناهیتا بردبار، علی بردیده پذیرش چکیده برای چاپ در Book of Abstracts - عدم پذیرش مقاله کامل
75 1166-ELTCONF5-FULL What Is Meant by Materials Sanitization and How Sanitized Are Iranian ELT Materials? علیرضا راستی پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
76 1110-ELTCONF5-FULL (R2) آسیب شناسی آموزش درس زبان انگلیسی در مدارس ایران ساسان داوری اصل پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
77 1146-ELTCONF5-FULL (R1) آسیب شناسی زبان آموزی در مدارس مقطع متوسطه دوم ایران سینا حیدری پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
78 1073-ELTCONF5-FULL آموزش زبان انگلیسی با رویکرد مفاهیم دینی Teaching English with the approach of religious concepts سیده نیلوفر نبوی زاده، زهرا اسکندری پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
79 1000-ELTCONF5-FULL اجزای رفتاری، نگرشی، و عقلانی در توسعه حرفه‌ای معلمان زبان انگلیسی عباس زارعی پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
80 1021-ELTCONF5-FULL ارزشیابی محتوای کتاب‌های زبان انگلیسی دوره اول متوسطه از منظر دبیران زبان کتایون حمیدی زاده پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
81 1015-ELTCONF5-FULL استفاده از هوش مصنوعی به عنوان دستیار معلم در آموزش زبان انگلیسی محمدمهدی نامی، فرهاد علی پور پذیرش چکیده برای چاپ در Book of Abstracts - عدم پذیرش مقاله کامل
82 1051-ELTCONF5-FULL استفاده از هوش مصنوعی در آموزش زبان انگلیسی: تطبیق محتوای درسی با دانش فرهنگی-تربیتی براساس ترجیحات یادگیرنده در سیستم‌های آموزش الکترونیکی منصوره دلارامی فر، طیبه سرگزی مقدم پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
83 1102-ELTCONF5-FULL (R1) بررسی تطبیقی دوره کارورزی دانشگاه فرهنگیان(ایران) و مراکز تربیت معلم فنلاند عطیه ملک زاده، سمیه کاظمی پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
84 1106-ELTCONF5-FULL (R1) بررسی چالش‌های آموزش زبان انگلیسی در مقاطع کاردانی و کارشناسی رشته‌های فنی و حرفه‌ای شهر اراک بر اساس مدل وین شتین و فانتینی فهیمه فرازمند پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
85 1047-ELTCONF5-FULL بررسی رابطه بین تجربیات قبلی زبان‌آموزی دانشجو معلمان و انگیزه آن‌ها برای انتخاب حرفه معلمی Abolfazl Khodamoradi، Mojtaba Maghsoudi پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
86 1030-ELTCONF5-FULL بررسی روش‌های تدریس فعال برای درس زبان انگلیسی دوره متوسطه مرتضی بازدار قمچی قیه، سارا حسین زاده پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
87 1175-ELTCONF5-FULL (R1) بررسی شیوه ی آموزشی هیبرید دانشگاه تربیت معلم حرفه ای جمک فنلاند :الگویی برای آموزش زبان شراره سادات سرسرابی، زینب سازگار پذیرش چکیده برای چاپ در Book of Abstracts - عدم پذیرش مقاله کامل
88 1105-ELTCONF5-FULL بررسی محتوای عناصر فرهنگی کتاب های وارداتی آموزش زبان انگلیسی در ایران بر پایه تحلیل گفتمان انتقادی زهره بهرامی، داود مدنی پذیرفته شده مشروط برای ارائه به صورت پوستر
89 1156-ELTCONF5-FULL بررسی مقایسه‌ای کتاب درسی زبان انگلیسی مدارس ایران از منظر فرهنگ؛ مطالعه موردی Ptospect3 فرینا شماعی، هدیه افلاکیان، فاطمه جلالی، کیمیا آذری آرانی پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
90 1026-ELTCONF5-FULL تاثیر برنامه Nearpod بر میزان یادگیری واژگان زبان آموزان ایرانی آرزو کریمی پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
91 1183-ELTCONF5-FULL (R4) تاثیر فناوری ارتباطات و اطلاعات در مقایسه با روش سنتی بر آموزش درس زبان انگلیسی دانش آموزان دختر دوره متوسطه اول شهرستان زابل انسیه قریب، مهدیه قریب پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
92 1056-ELTCONF5 (R1)-FULL تاثیر معلم محور زبان دوم برای پیشرفت مهارت شینداری زبان آموزان ایرانی زبان دوم مینا یزدان پرست پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
93 1139-ELTCONF5-FULL (R1) تحلیل گفتمانی شکایت نامه‌های نوشته شده توسط سخنوران بومی مریم زارعی پذیرش چکیده برای چاپ در Book of Abstracts - عدم پذیرش مقاله کامل
94 1054-ELTCONF5-FULL تحلیل محتوای کتاب‌های زبان انگلیسی دوره اول متوسطه بر اساس فرمول خوانایی Fog کتایون حمیدی زاده، امیرحسین ابراهیمی، ابوالفضل چزانی شراهی پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
95 1104-ELTCONF5-FULL دلایل عدم موفقیت بومی سازان کتاب های آموزش زبان انگلیسی در ایران بر پایه تحلیل گفتمان انتقادی زهره بهرامی، داود مدنی پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
96 1135-ELTCONF5-FULL سنجش عملکرد در زبان انگلیسی مهنوش سیفی پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
97 1085-ELTCONF5-FULL عوامل پنهان: کاوش در فاکتورهای غیر آکادمیک در نمره دهی کلاسی معلمان زبان انگلیسی مدارس متوسطه در ایران مجید نوروزی، ابوالفضل خدامرادی پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
98 1077-ELTCONF5-FULL (R1) مطالعه شناختی استعاره مفهومی در بین دانش آموزان متوسطه دوم علی رستم‌پور پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
99 1008-ELTCONF5-FULL نقش شوخ‌طبعی در کاهش اضطراب یادگیری زبان انگلیسی جواد ولی‌زاده پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
100 1113-ELTCONF5-FULL واکاوی دانش محتوای تربیتی فناورانه (TPACK) معلمان در آموزش زبان انگلیسی (روش مطالعه: مروری نظام‌مند) سیدمحمد سیدکلان، دیار مظهرپور پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
101 1173-ELTCONF5-FULL واکاوی درس زبان انگلیسی دوره متوسطه بر اساس عناصر برنامه درسی پنهان امیر نهاوندی تکاب پذیرش چکیده برای چاپ در Book of Abstracts - عدم پذیرش مقاله کامل